Curcubeul meu...

Nici o zi nu este la fel ca cea care a trecut sau ca si cea care urmeza...

Unele zile apar ca si "curcubeul", incarcate de veselia si bucuria culorilor, altele apar doar in alb si negru si poate doar usor presarate cu pete gingase de gri (inchis sau deschis).

Atunci cand era o zi mai putin colorata, deseori, ca sa fiu un pic indulgenta cu mine si sa nu spun ca de fiecare data, ma intrebam cum? ... de ce?...cu ce am gresit? ...de ce am atat de mult ghinion?... de unde incapabilitatea asta de a vedea culorile?... de ce mi se intampla intotdeauna mie?
Priveam in jur si vedeam ca pentru ceilalti exista culoare, cel putin vedeam zambetul pe fetele lor si imi inchipuiam ca exista culoare in vietile lor in fiecare zi, doar in cazul meu treceau zile poate chiar saptamani in care culorile ramaneau neschimbate.
Am obosit sa imi pun intrebari cu ce fac gresit? de ce pentru mine este asa? de ce pentru ceilalti este mai bine si pentru mine nu? … am invatat sa ma obisnuiesc cu faptul ca doar asa vor fi toate zilele mele si suprinzator a devenit o normalitate.
M-am straduit sa ma bucur de aceasta normalitete doar cu acele nuante … si straniu pe parcurs ce zilele treceau mi se parea ca albul este mai alb, griul inchis este deosebit iar griul deschis puteam chair sa il vad putin albastru.
 Inima mi-a tresarit de bucurie atunci cand am descoperit ca orizontul meu s-a largit, ca este posibil sa gasesc in acelasi lucru, substraturi care au existat tot timpul dar nu am fost capabila sa le vad cu ochii minti, deoarece eram mult prea ocupata in descoperirea cauzelor neputintelor si neajunsurilor mele in loc sa ma bucur de reusita mea… ca am depasit fiecare zi cu fruntea sus si chiar cu un pic de bucurie pe buze…

 Atunci am facut intelegerea cu mine ca in fiecare zi sa reusesc sa gasesc ceva deosebit in cele 3 nuante, sa fac ceva deosebit pentru ca zambetul sa ramana pe chipul meu si sa nu fie unul fortat, impus …ci unul natural…care sa imi umple inima de bucurie.

 Dupa foarte multe zile, pe care le-am facut din ce in ce mai frumoase …mai colorate …am reusit sa vad curcubeul in toata splendoarea lui cu atat de multe nuante, atat de stralucitor si de senzational incat mi-am dat seama ca daca l-as fi vazut din prima zi m-ar fi orbit si nu as mai fi fost in stare sa recunosc nuantelele si sa ma bucur de fiecare in parte…mi-as fi intors automat fata de la el si as fi mers mai departe fara sa imi pese ca tocmai am trecut peste momentul unui "curcubeu superb".


Comentarii

  1. Ce frumos si sincer....
    Te rog sa continui. Cuvintele tale ajuta...

    RăspundețiȘtergere
  2. În tot deauna dupa ploaie vine si soare

    RăspundețiȘtergere
  3. CASTER DE SPORT PROFESIONAL, CARE VĂ POT AJUTA CU Vrăjitorul de iubire pentru a VĂ EXPUNE EXPLOȚIA DRAGOSTEI ÎN URGENȚĂ DUPĂ DESCĂRCARE / DIVORȚIE ÎN CAZ DACĂ SITUAȚIA DUMNEAVOASTRĂ ESTE NECAPĂ! CONTACT: DR. ODION (drodion60@yandex.com) ESTE CERTA CEL MAI BUN DE VÂNZARE ONLINE ȘI REZULTATUL său ESTE GARANTARE 100% ..

    După 3 ani într-o relație cu iubitul meu, iubitul meu a început să iasă cu alte fete și să-mi arate dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că s-a despărțit de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre afacerea lui cu alte fete, am fost în totalitate devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a povestit despre o cască de vrăji pe internet DR. ODION care ajută oamenii care au relația și problema căsătoriei prin puterile dragostei Vrăji, La început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să încerc, atunci când îl contactez, mi-a spus tot ce trebuie să fac și am făcut. și m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste și în 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine și a început să-mi ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu fetele și este cu mine pentru bine și pentru real. Contactați această Casă de mare vrăjire pentru relația dvs. sau problema dvs. de căsătorie.
    Iată contactul său ..

    APEL / WHATSAPP: +2349060503921
    EMAIL: (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vacanta "acasa"...

Nimic nu este intamplator...

O altfel de relaxare...

Pauzele de calitate...

Vreau sa traiesc momente ...nu sa alerg dupa evenimente

17 ani...

Crengute sau Ramurici :)

Eu sunt eu...

Prietenii mei