Prietenii mei

"Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima" – Gabriel Garcia Marquez

Ce frumos este sa ai prieteni si mai ales prietenii care sa dureze.
Sa existe oamenii care sa iti aduca aminte de momente din copilarie, din adolescenta pentru ca tot timpul au fost acolo. Sa vorbesti cu prietenul sau prietena ta ore in sir la telefon si la sfarsitul conversatiei sa iti dai seama ca de fapt nu a fost nici un mesaj exact dar te simti mai puternic mai euforic doar ca ai vorbit cu persoana potrivita.
Nu sunt omul care sa aibe multi prieteni (din pacate sau din fericire) dar cei care imi sunt alaturi pot spune ca imi sunt adevarati si apropiati de sufletul meu, fie ca sunt la 2000 de km distanta sau doar la 5 minute de mers pe jos. Ce poate fi mai frumos decat sa iesi cu prietenele la o ceainarie sa va delectati impreuna cu un ceai "relaxant" cu o prajitura savuroasa si cu o conversatie atat de placuta si distractiva, plina de chicoteli si rasete. Ma simt norocoasa, am cel putin cate o prietena din fiecare perioada a vietii mele... din copilarie, scoala generala, liceu, facultate si primul loc de munca, dar ce mi se pare ca este si mai frumos este faptul ca toate prietenele mele se cunosc si de fapt am devenit un cerc de prieteni. Este minunat sa fii inconjurat de oameni care te pot asculta chiar si atunci cand nu stii ce vrei sa spui, sa reuseasca sa iti dea un sfat chiar si atunci cand stiu ca nu este ceea ce vrei sa auzi si sa ii simti alaturi de sufletul tau chiar si atunci cand sunt departe. Cu aceasta ocazie le multumesc din suflet prietenelor mele pentru ca fac parte din viata mea... si ca sa o supar pe una din ele, inchei spunand "totul va fi bine"...:)




Comentarii

  1. :) din ce in ce mai bine! Bravo! si f.y.i. ... I'm not mad! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, ti-am spus ca va devenii un motto :))))

      Ștergere
    2. Gata ?!? Ai capitulat? A trecut mai bine de 1 luna de la ultimul post.... :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vacanta "acasa"...

Nimic nu este intamplator...

O altfel de relaxare...

Pauzele de calitate...

Vreau sa traiesc momente ...nu sa alerg dupa evenimente

17 ani...

Crengute sau Ramurici :)

Eu sunt eu...

Curcubeul meu...