Nu am timp...

De cate ori nu te-ai trezit dimineata si ai spus... de astazi voi incepe o alta viata (mie mi s-a intamplat de peste 1000 de ori...) voi fi organizata, imi voi face mai mult timp pentru mine si pentru familia mea, nu ma voi lasa afectata de cuvinte rele, pe scurt de astazi voi gandi pozitiv.
Si ziua a inceput, ai facut o cafea buna cu o aroma ametitoare pe care abia astepti sa o gusti.
La prima inghititura pe bluza pe care cu greu o alesesei si care se potrivea perfect perechii de pantaloni apare o picatura de cafea... si de aici incepe calvarul.
Trebuie sa ma schimb nu pot merge asa la servici, timpul din pacate trece si nu se gandeste la bluza ta, deja suntem in intarziere... este parca cea mai aglomerata zi din an (si tocmai astazi cand mi s-a intamplat mie sa vars cafeaua) intr-un final dupa o lupta apriga ajungi la birou unde normal ca te asteapta deja 2 clienti si seful care are o privire tare "prietenoasa"... ziua continua in aceiasi atmosfera.
Unde vroiam sa ajung si drumul se pare ca a fost destul de lung, sper ca nu si prea plictisitor... atunci cand nu ai timp, singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iti iei o pauza. Ia-ti o pauza de 2 minute in care te gandesti doar la ceea ce iti face placere. Unei prietene ii spuneam tot timpul cand ajunge intr-un moment de criza sa cante... dar in gand... pentru mine asta este foarte bine si avantajos pentru ceilalti, ii scutesc de durerea de a ma auzii cantand :)
Si apoi desi la inceput ai impresia ca vei intarzia si mai mult de fapt te calmezi si toate celelalte poti sa le privesti mai degajat si nu va mai fii cea mai rea zi din an si va fii una din cele bune.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vacanta "acasa"...

Nimic nu este intamplator...

O altfel de relaxare...

Pauzele de calitate...

Vreau sa traiesc momente ...nu sa alerg dupa evenimente

17 ani...

Crengute sau Ramurici :)

Eu sunt eu...

Prietenii mei

Curcubeul meu...