Hobby-ul nostru

Fiecare din noi avem sau ar trebui sa avem cel putin un hobby (mi l-am descoperit si eu recent si sunt tare fericita).
Unora le place sa citeasca, sa faca shopping, sa escaladeze, sa mearga cu bicicleta si lista poate continua... bucuria pe care o simti atunci cand faci ceea ce iti place este enorma, si traiesti nelinistea puternica de pe vremea copilariei cand ne jucam cat era ziua de lunga... si prin ce emotii treceam sa nu ne gaseasca cand ne jucam de-a v-ati ascunsela sau sa nu ne atinga cand la rand era leapsa :)
Cum ar fi daca am reusii pe parcursul unei zile sa ne transformam responsabilitatile in hobby-uri sau in lucruri si situatii care ne aduc satisfactii si bucurii.
Mersul la birou sa incercam sa il transformam intr-un hobby...de cate ori nu v-ati jucat, copil fiind dea vanzatoarea sau ne imaginam ca suntem oameni de "afaceri" si fiecare isi asuma pozitia primita pentru ca jocul sa aiba reusita.
Acum incep sa ii inteleg pe copii care tot timpul isi doresc sa devina adulti, poti sa faci ce vrei, cand si cum doresti.
Putem sa schimbam locurile, acum suntem adulti si ceea ce facem la locurile de munca sa devina hobby-ul nostru si sa ramana doar o mica parte din noi pe care sa o facem din responsabilitate... si anume atunci cand dormim :)




                                                                                 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vacanta "acasa"...

Nimic nu este intamplator...

O altfel de relaxare...

Pauzele de calitate...

Vreau sa traiesc momente ...nu sa alerg dupa evenimente

17 ani...

Crengute sau Ramurici :)

Eu sunt eu...

Prietenii mei

Curcubeul meu...