Robot de bucatarie...si mancare

Nu credeam niciodata ca o sa ajung sa scriu despre acest subiect...prietenii stiu de ce...:)

Tema mi-a fost sugerata de cineva foarte apropiat sufletului meu, care este o gospodina extraordinara. In acest domeniu este extrem de organizata, in altele mai are un pic de lucru (tu stii ca eu te iubesc :)) are aproape intotdeauna liste de cumparaturi si ce urmeaza sa gateasca pentru saptamana ce va urma. Produsele sunt cumparate pe categorii, respectiv carnea sa fie de la macelarie, legumele bio si tot asa...chiar este o gospodina adevarata. 
Ii place sa gateasca, are inspiratie si un talent incredibil de a o savura o mancare.
Pentru mine a fost tot timpul, pe acest domeniu, un exemplu. Am incercat de multe ori sa ma las influentata, sa ii urmez sfaturile, impunandu-mi  sa inchei cu dezordinea din viata mea in ceea ce priveste partea culinara si sa incep o noua viata. 
Daca as numara de cate ori spun intr-o luna ca o sa incep o noua viata, nu as mai avea loc pe pagina sa mai continui subiectul.
Chiar reuseam sa ma organizez doar pana plecam de la ea dupa care intram in rutina mea ...simpla.

Cand ne-am mutat in Germania, aceiasi prietena a facut o "petrecere", asa se practica prin zona, dar de fapt este o ocazie "personala" de vanzare a diferitelor lucruri...mai schimbi o vorba, gazda serveste o cafea...intre doua discutii mai cumperi o caserola sau un detergent...nu mai intrebi exact cat costa pentru ca esti la petrecere, nu te mai gandesti ca poate un produs similar puteai sa il iei mult mai ieftin (eu cel putin spun sincer ca nu m-am gandit). Eu ca si "noua venita", trebuia sa raspund cerintelor "societatii" si am participat la o astfel de "petrecere". Din pacate  in acea zi subiectul in discutie era un robot de bucatarie, mi s-a explicat ca toate nemtoaicele au asa ceva sau ca este visul lor sa isi achizitioneze unul.
Este un aparat care se lasa mostenire, atat este de fiabil, ca sa nu mai zic de faptul ca mancarea este extraordinar de sanatoasa si mai ales aproape gateste singur (mai ca nu il sun de la servici sa ii spun ca as avea pofta de niste sarmale....), spun din pacate, pentru ca normal pretul este pe masura. 

Eu inainte sa beau cafeaua nu gandesc prea rational si cred ca acesta a fost adevartul motiv pentru care am decis, ca achizitionarea acestei masinarii minune ma va ajuta sa rezolv 2 probleme importante si anume: ma voi organiza cu mancare in timp record si voi gatii sanatos, fara sa realizez ca am rezolvat-o si pe a 3a ...mi s-au dus banii din cont si nu a mai trebuit sa stau cu grija lor.
Dar dupa cum am mentionat si mai sus, dorinta mea de a fi organizata in acest sens a disparut odata cu iesirea mea pe usa...dar decoratiunea de bucatarie a ramas...si lumina parca pica foarte bine pe ea.
Ma bucura si faptul ca am siguranta ca o sa il las mostenire fetelor mele, de fapt daca stau un pic sa ma gandesc, cred ca o sa il foloseasca si generatia viitoare probabil intr-un muzeu de antichitati sub denumirea de "obiect foarte bine conservat"

Ehh nu trebuie sa ma luati chiar in serios, am exagerat putin...chiar mai fac piure din cand in cand la el si este intr-adevar exceptional:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vacanta "acasa"...

Nimic nu este intamplator...

O altfel de relaxare...

Pauzele de calitate...

Vreau sa traiesc momente ...nu sa alerg dupa evenimente

17 ani...

Crengute sau Ramurici :)

Eu sunt eu...

Prietenii mei

Curcubeul meu...